Webinář
24. října 2023 | 9.00-10.00
Obsah webináře
Přihlaste se na online webinář, kde Vám společně s partnerem RICOH ukážeme co dělat, jak a kterými procesy začít a jak Vám k tomu pomůže elektronický podpis.
Co se na webináři dozvíte?
- Přijaté faktury už společnosti digitalizují mnoho let, ale řada z nich stále neví jestli papírové skartovat nebo ne. A co s těmi, které přicházejí emailem?
- Obchodní smlouvy se už v poslední době podepisují elektronicky, ale jaký podpis správně použít? A opravdu to stačí?
- Každá firma má zaměstnance a s každým zaměstnancem ukládá v papírové podobě mnoho dokumentů. Jak takové personální složky digitalizovat?
Na všechny uvedené otázky, a nejen na ně, Vám na webináři odpovíme v praktických ukázkách. Teorii se budeme snažit vyhnout.
Pro koho je webináři užitečný?
- management společností, které řeší nebo se rozhodují o digitalizaci procesů
- digitalizační managery a managery digitalizovaných procesů (B2B, B2C, B2E)
- IT architekty a projektové managery odpovědné za digitalizaci
- podnikové právníky
- Kde: Online
Kdy: 24.10.2023 9:00 – 10:00
- Cena: Bezplatný
Přednášející
Michal Hanzal
Senior Solution Consultant, SEFIRA
Martin Hanusek
Business Development Manager, RICOH