Hledáme posilu do týmu našeho strategického produktu OBELISK. Pracujte na technologiích tvořících základ infrastruktury digitální důvěry elektronických dokumentů – od podpisu přes ověření až po dlouhodobé uložení. Účastněte se na projektech přerodu zajímavých zákazníků na organizace fungující čistě digitálně.
Co Vás čeká
- vedení a rozvoj malého supportního týmu, zajištění jeho efektivního fungování
- monitoring a analýza výkonu týmu, zavádění opatření pro zvýšení efektivity a spokojenosti zákazníků
- poskytování zákaznické (technické i uživatelské) podpory našim klientům, řešení jejich dotazů a problémů
- účast na implementačních projektech
- spolupráce s ostatními odděleními v rámci firmy, především s vývojovým a obchodním týmem
- vytváření technické a uživatelské dokumentace
Co od Vás čekáme my
- technický background a znalosti z IT, např. v oblasti operačních systémů (Linux, Windows, příkazová řádka)
- minimálně 3 roky zkušeností v oblasti zákaznické podpory softwarových řešení
- ochotu podílet se na podpoře formou pohotovosti 24/7
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- znalost angličtiny na technické úrovni
Milé bude, když přidáte
- základy skriptování, základní znalosti SQL a programování (v jakémkoli jazyce)
- orientace v oblasti správy elektronických dokumentů, elektronického podpisu a PKI
- zkušenosti se systémy JIRA
- zkušenosti s Amazon Web Services
Co Vám nabízíme
- flexibilní pracovní dobu a možnost občasné práce z domova
- práci v české společnosti na řešeních pro zajímavé zákazníky
- práci se vstřícnými kolegy ochotnými poradit
- prostor pro vlastní rozvoj
- klidné a příjemné pracovní prostředí přímo u metra C – stanice Budějovická
Zaujala vás daná pozice?
Napište nám, přiložte svůj životopis a my vás budeme kontaktovat.